مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه برای رئال حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود

یووه برای رئال حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود

سرمربی سابق یوونتوس و رئال مادرید از کار سخت بیانکونری در برابر قهرمان سال گذشته اروپا، می گوید.

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس که سابقه کار در رئال مادرید را نیز داشته در آستانه دیدار حساس این دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال را حریفی بسیار دشوار برای یووه می داند و اصلا این موضوع را نمی پذیرد که تیم آنجلوتی نسبت به دو تیم دیگر حاضر در این مرحله، برای یووه مناسب تر است.

کاپلو طی مصاحبه ای به توتو اسپورت گفت:"قطعا این چنین نیست که رئال حریف بهتری باشد، این تنها حرفی است که مردم می گویند."

"ممکن است به خاطر سوابق کاری که داشته ام برای رئال کمی شانس بیشتری قائل شوم. اما در هر صورت ما درباره یک بازی بسیار بزرگ صحبت می کنیم، رئال تیمی دقیقا هم سطح با بارسلونا و بایرن است و همچنین دفاع خوبی نیز دارد."

"بازی رفت بسیار تعیین کننده خواهد بود. یوونتوس در خانه بازی می کند بنابراین باید مراقب باشد که گلی نخورد. در این گونه بازی ها قوانین خاصی وجود دارد؛ اگر آن ها در یوونتوس آرنا گلی دریافت نکنند، آن گاه با اعتماد به نفس بیشتر و استرس کمتری به برنابئو خواهند رفت. یووه برای رئال حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود."

کاپلو 68 ساله در ادامه درباره این که فکر می کند آلگری تیمش را با سیستم سه دفاعه به زمین می فرستد یا چهار دفاعه، گفت:

"تصمیم به عهده خودش است. اما اگر تیم برای دفاع به میدان برود، پیشبینی تاکتیک ها ساده می شود. تنها کاری که بازیکنان یووه می کنند این است که در برابر حملات رونالدو، بیل و دیگر بازیکنان مقاومت خواهند کرد."

"نتایج مکس تا کنون خوب بوده و توجه دیگران را جلب کرده است. او موفق شده که آرامش تیم را حفظ و چیز هایی که لازم است را به ترکیبش اضافه کند. او به خوبی این کار ها را انجام داده."


کاپلو ادامه داد:

"در این مرحله، هر چیزی ممکن است. یوونتوس بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای در تیم خود دارد."

"توز یک قهرمان واقعی است، او برای تیم و برای کمک به یارانش هر کاری می کند. او یکی از بازیکنان یووه است که قطعا می تواند تعیین کننده باشد. توز حتی می تواند با توجه به نتیجه نهایی یووه در لیگ قهرمانان سال جاری، شانس خود برای کسب توپ طلا را نیز امتحان کند؛ اگر چه در سال گذشته نیز کارلوس از بعضی از نامزد های توپ طلا بسیار شایسته تر بود."

"با این وجود حضور کسانی مانند مسی کار را سخت می کند، نبوغ لیونل منحصر به فرد است، مانند مارادونا و پله."

"می توان به پیرلو اشاره کرد، یک بازیکن کلاس جهانی. خوشبختانه من با رم، میلان، یووه و رئال کار کرده ام و ستاره های زیادی را داشته ام. پس به توانایی های فوق العاده آندره آ باور دارم."

"همچنین پوگبا، او یک هافبک کامل است و آینده بسیار درخشانی در پیش دارد. بنابراین یوونتوس بازیکنان تعیین کننده و مهمی دارد."

"قیمت انتقال پوگبا ؟  باشگاه این موضوع را تعیین می کند؛ اما وقتی بازیکنی مانند بیل 100 میلیون یورو فروخته می شود...!"


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: